ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH

Odpowiadając na liczne pytania pasażerów, dotyczących możliwości zakupu biletów miesięcznych, informujemy o dostępnych formach zakupu:

DLA OSÓB KTÓRE KUPUJĄ BILET PIERWSZY RAZ LUB DOJEŻDŻAJĄ DO CIESZYNA:
1. Zakup osobiście w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Bobreckiej 25 w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku. Płatność tylko gotówką.

DLA OSÓB KTÓRE KUPUJĄ BILET KOLEJNY RAZ ( ZNAJDUJĄ SIĘ JUŻ W NASZEJ BAZIE) I NIE MAJĄ MOŻLIWOŚCI ZAKUPU BILETU W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA:

1. Zamówienie biletu internetowo przez zakładkę kup bilet.
Odbiór biletu w wskazanym kursie / autobusie.

2. Zamówienie biletu u kierowcy poprzez formularz zamówienia biletu miesięcznego. Odbiór biletu w wskazanym kursie / autobusie.

3. Zamówienie biletu telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.
Zamówienia telefoniczne (338518452) są realizowane w ramach dostępności linii telefonicznej. W pierwszej kolejności obsługiwani są klienci znajdujący się osobiście w BOK.
Odbiór biletu w wskazanym kursie / autobusie.

DLA WSZYSTKICH FORM ZAMÓWIENIA BILETU Z ODBIOREM W AUTOBUSIE:
– ZAMÓWIENIE BILETU DO GODZ. 15:00 DNIA POPRZEDZAJĄCEGO MOŻE BYĆ ODEBRANE WE WSKAZANYM KURSIE W DNIU NASTĘPNYM.
– ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE PO GODZINIE 15:00 BĘDĄ REALIZOWANE W CIĄGU 2 DNI ROBOCZYCH

ZAKUPU BILETÓW MOŻNA DOKONYWAĆ W CIĄGU CAŁEGO MIESIĄCA
!! 🙂 (NIE TRZEBA CZEKAĆ NA OSTATNI DZIEŃ) 🙂 !!

DLA OSÓB KTÓRE KUPUJĄ BILET PIERWSZY RAZ LUB DOJEŻDŻAJĄ DO CIESZYNA:
1. Zakup osobiście w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Bobreckiej 25 w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku. Płatność tylko gotówką.

DLA OSÓB KTÓRE KUPUJĄ BILET KOLEJNY RAZ ( ZNAJDUJĄ SIĘ JUŻ W NASZEJ BAZIE) I NIE MAJĄ MOŻLIWOŚCI ZAKUPU BILETU W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA:

1. Zamówienie biletu internetowo przez zakładkę kup bilet.
Odbiór biletu w wskazanym kursie / autobusie.

2. Zamówienie biletu u kierowcy poprzez formularz zamówienia biletu miesięcznego. Odbiór biletu w wskazanym kursie / autobusie.

3. Zamówienie biletu telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.
Zamówienia telefoniczne (338518452) są realizowane w ramach dostępności linii telefonicznej. W pierwszej kolejności obsługiwani są klienci znajdujący się osobiście w BOK.
Odbiór biletu w wskazanym kursie / autobusie.

DLA WSZYSTKICH FORM ZAMÓWIENIA BILETU Z ODBIOREM W AUTOBUSIE:
– ZAMÓWIENIE BILETU DO GODZ. 15:00 DNIA POPRZEDZAJĄCEGO MOŻE BYĆ ODEBRANE WE WSKAZANYM KURSIE W DNIU NASTĘPNYM.
– ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE PO GODZINIE 15:00 BĘDĄ REALIZOWANE W CIĄGU 2 DNI ROBOCZYCH

ZAKUPU BILETÓW MOŻNA DOKONYWAĆ W CIĄGU CAŁEGO MIESIĄCA
!! 🙂 (NIE TRZEBA CZEKAĆ NA OSTATNI DZIEŃ) 🙂 !!