Najczęściej zadawane pytania

Zgubiłam / em portfel, plecak, itd., czy nie znalazł ich któryś z kierowców?

Rzeczy znalezione trafiają do naszego biura na następny dzień roboczy, aby precyzyjnie zidentyfikować zagubione przedmioty, niezbędne jest podanie godziny kursu i relacji na której państwo podróżowali. Po otrzymaniu tych danych jesteśmy wstanie sprawdzić czy zagubione przedmioty zostały znalezione.

 Gdzie mogę odebrać zagubione rzeczy?

Przed odbiorem znalezionych rzeczy prosimy o telefon  33-857-90-58 celem uzgodnienia miejsca odbioru. Odbiór możliwy jest w autobusie, w biurze obsługi klienta (ul. Bobrecka 25 Cieszyn) lub na naszej bazie (ul. Harcerska 11 Cieszyn).

Chciałbym / Chciałabym zamówić bilet miesięczny jak mogę to zrobić?

Bilet miesięczny można zamówić na cztery sposoby:
– telefonicznie w BOK 33-851-84- 52,
– e-mail: biuro@wispol.pl
– przez formularz zamówienia na naszej stronie internetowej w zakładce Kup bilet,
– przez formularze zamówienia znajdujące się w autobusach.
Uwaga!